Printed From:

Tennivalók a bélflóra védelme érdekében

Amikor végre elhatározzuk, hogy szakítva életünk addigi menetével, célunk a teljes testi és lelki egészség azonnali elérése lesz, dőljünk egy kicsit hátra és gondoljuk végig nyugodtan a szükséges teendőket. Sok év felelőtlen gyakorlatával szakítva a hőn áhított változások sem következnek rögtön, jobb, ha némi türelemmel módszeresen építjük fel a céljainkhoz vezető lépések menetét. Miután kiválasztottuk az egyéniségünknek megfelelő, és szemmel látható változást ígérő intenzív mozgást, meg kell változtatnunk mindennapjaink új életmódunkhoz jobban illeszkedő ritmusát is. Nagyon fontos az egészségesebb étrendre való áttérés, hiszen a zsíros, agyoncukrozott ételek további fogyasztása komolyan megnehezíti a továbblépést. Lehet, hogy alapos tisztítókúrába fogunk, de vajon sikerülhet így megszabadulnunk a magunk mögött hagyott életvitel hosszantartó következményeitől? Nem valószínű. A sikeres eredményhez a bélflóránkat is újra kell építeni, tennünk kell a bélflóra védelme érdekében!

A gyümölcsben, zöldségben és tejtermékben gazdag étrend nemcsak az emberi szervezet, de a velünk együtt élő hasznos baktériumok számára is megfelelő tápanyagforrásul szolgál, segíti tehát a bélflóra egészséges egyensúlyának megőrzését, a bélflóra védelmét.

Ismerje meg, mi a bélflóra szerepe, mi károsítja a bélflórát, melyek a bélflóra károsodásának tünetei, mit tehetünk a bélflóra védelme, valamint helyreállítása érdekében, melyek afokozott veszélyforrások, mire kell figyelni strandolás során. Ismerje meg a gyermekek belső védelmi rendszerét.

Utolsó módosítás: 2016.03.22.